woensdag 15 januari 2014

Dag 2 - Woensdag 15/01/2014

Deze morgen kregen we onze langverwachte opdracht te horen, namelijk wat we zouden moeten doen met de kinderen.
We werden in groepen verdeeld a.d.h.v. tekeningetjes en duploblokjes. Ik zat in het groepje met Saskia en Fien. We kozen ervoor om rond het domein drama te werken. Dit was een echte uitdaging voor mij, want ik had dit nog nooit gedaan. Normaal gesproken zou ik voor beeld kiezen, maar nu heb ik echt mijn grenzen eens verlegd en voor iets nieuws gekozen!
En het is me goed bevallen… We hebben leuke opdrachtjes bedacht… Hopelijk vinden de kinderen dat morgen ook! Ik ben benieuwd! :)

Rond 17 uur begonnen we aan een nieuwe activiteit: de grote sneukelhulkspeurtocht. De bedoeling was dat we in groepjes van 4 Ć  5 studenten de docenten zouden gaan zoeken. Zij zaten verstopt op het domein. Bij de docenten moesten we opdrachten doen en zo konden we ingrediĆ«nten verzamelen om uiteindelijk een gerecht te maken. Maar er was nog iets speciaals: we moesten altijd verbonden blijven met elkaar en het geluid maken van een monster (hulk). Want er waren ook monsterverdelgers die ons tikken als we niet verbonden waren of geen monstergeluid maakten… Bij elke opdracht bij de docenten werden we meer en meer monster en kwam er een extra eigenschap bij: gevoel, geluid, geur, …

Als avondactiviteit werden we door de leerkrachten getrakteerd op een muzoquiz genaamd muquizo. We werden verdeeld in 15 groepen en er waren 11 ronden: 6 kennisronden: meedieja, theatere, mjusiek, moeves, aurt en rap en 5 zintuigronden: loek, hiu, sens, smel en teest.

Na deze activiteit speelden we in de bar het spel dobble met een paar vrienden.


Nu is het weer tijd om in ons bed te kruipen, want morgen wacht ons een zware dag!

Slaapwel!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten